ІII Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців,аспірантів, здобувачів і студентів

Запрошуємо до участі у

ІII Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців,аспірантів, здобувачів і студентів

«Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі»

яка відбудеться 17-19 грудня 2015 року в Житомирському державному технологічному університеті (м. Житомир)

Інформац_Лист
В розрізі тематики конфере
нції заплановано наступні  секції:

 

1.        Сучасні тенденції розвитку теорії та практики менеджменту в глобальному конкурентному середовищі;

2.        Проблеми стратегічного менеджменту та маркетингу підприємств;

3.        Новітні технології та інструменти у сфері маркетингу;

4.        Менеджмент туризму та готельно-ресторанної справи;

5.        Економіко-математичне моделювання, інформаційне забезпечення  та сучасні технології в менеджменті;

 

6.        Інноваційні інструменти управління логістичною діяльністю вітчизняних підприємств;

7.        Екологічний менеджмент в системі управління підприємством;

8.        Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємств;

9.        Функціональні області  менеджменту: виробництво, інновації, інвестиції, фінанси, персонал та ін.

 

На конференцію приймаються матеріали:

 викладачів вищих навчальних закладів, науковців науково-дослідних установ, аспірантів, докторантів, слухачів магістратури, представників органів державного і місцевого самоврядування, громадських організацій, підприємств, фінансових та інших установ, які мають відношення до тематики конференцій

Календар конференції

 17.12.2015 р.

900 – 1100 – реєстрація учасників конференції;

1100 – 1130 – відкриття конференції;

1130 – 1330 – пленарне засідання;

1330 – 1400 – обідня перерва;

1400 – 1600 – секційні засідання.

 

18.12.2015

1000 – 1200 – секційні засідання;

1200 – 1300 – обідня перерва;

1300 – 1600 ­ – секційні засідання.

 19.12.2015 р.

1100 – 1200 – заключне пленарне засідання;

1200 – 1300 – обідня перерва;

1300 – екскурсія по історико-культурним місцям м. Житомира;

1700 – від’їзд учасників конференції.


 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *