“Менеджмент і маркетинг господарюючих систем” або проведення Дня науки

Сьогодні, 15 травня 2015 року в стінах нашого університету відбулось засідання секції «Менеджмент і маркетинг господарюючих систем» Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів «Інновації в економіці» (присвячена Дню науки).

Керівник секції, Юлія Давидюк, відкрила засідання, після чого почалось обговорення актуальних питань сфери менеджменту та маркетингу суб’єктів господарювання.

З доповідями виступали студенти:

  1. Хвост Людмила на тему: «Впровадження маркетингової концепції мережею автозаправних станцій WOG»
  2. Яворський Євген на тему: «Впровадження маркетингової концепції ПАТ «Мар’янівський склозавод»
  3. Марчук Олена, Петрук Валентина на тему: «Маркетингова стратегія компанії ROSHEN»
  4. Лукомська Анастасія на тему: «Маркетингові ходи в системі мережі швидкого харчування McDonald’s»
  5. Капровська Лілія на тему: «Маркетингова стратегія компанії Adidas»
  6. Беляк Катерина, Римар Юлія на тему: «Впровадження маркетингової концепції компанією Coca-Cola»
  7. Гергарт Тетяна на тему: «Принципи менеджменту»
  8. Дацюк Марина на тему: «Стимулювання збуту»
  9. Плисюк Надія на тему: «Контекстна реклама та шляхи її використання на підприємстві»

В ході проведення конференції було обговорено багато актуальних і цікавих питань сьогодення.

 

 

IMGP7046 IMGP7047 IMGP7052 IMGP7055 IMGP7056 IMGP7059 IMGP7062 IMGP7064 IMGP7070 IMGP7071 IMGP7074 IMGP7076

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *