Сьогодні, 15 травня 2015 року в стінах нашого університету відбулось засідання секції «Менеджмент і маркетинг господарюючих систем» Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів «Інновації в економіці» (присвячена Дню науки).
Керівник секції, Юлія Давидюк, відкрила засідання, після чого почалось обговорення актуальних питань сфери менеджменту та маркетингу суб’єктів господарювання.
З доповідями виступали студенти:
- Хвост Людмила на тему: «Впровадження маркетингової концепції мережею автозаправних станцій WOG»
- Яворський Євген на тему: «Впровадження маркетингової концепції ПАТ «Мар’янівський склозавод»
- Марчук Олена, Петрук Валентина на тему: «Маркетингова стратегія компанії ROSHEN»
- Лукомська Анастасія на тему: «Маркетингові ходи в системі мережі швидкого харчування McDonald’s»
- Капровська Лілія на тему: «Маркетингова стратегія компанії Adidas»
- Беляк Катерина, Римар Юлія на тему: «Впровадження маркетингової концепції компанією Coca-Cola»
- Гергарт Тетяна на тему: «Принципи менеджменту»
- Дацюк Марина на тему: «Стимулювання збуту»
- Плисюк Надія на тему: «Контекстна реклама та шляхи її використання на підприємстві»
В ході проведення конференції було обговорено багато актуальних і цікавих питань сьогодення.