УВАГА !!! ШАНОВНІ АБІТУРІЄНТИ !!!
Доводимо до Вашого відома, що кафдра проходить процедуру ліцензування для отримання ліцензій на надання нових осітніх послуг. Так, плануєтьсяу у 2019 році набір абітурієнтівза спеціальністю
241 “Готельно-ресторанна справа” (освітньо-кваліфікаційний рівень “Бакалавр“).
Ліцензійні справи та експертні висновки (за результатами проведення ліцензійної експертизи експертною комісією у ЖДТУ) подані до МОН України.
ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ !!!
Менеджер — це людина, що обіймає постійну управлінську посаду й наділена повноваженнями приймати рішення з певних видів діяльності організації, що функціонує за ринкових умов.
Слово «менеджер» походить від англійського «manager», що означає керувати. Менеджер – це найманий професійний керівник підприємством; спеціаліст у сфері керування виробництвом, персоналом. Справжній менеджер повинен мати талант, вміти розраховувати кожен крок відповідно до заданого напряму, налагоджувати комунікації з людьми
Термін «менеджер» досить поширений. Як правило, вживають його стосовно:
– керівника підприємства в цілому або його підрозділів (управлінь, відділень, відділів);
– адміністратора будь-якого рівня управління, який керуючись сучасними методами, організовує роботу;
– керівника по відношенню до підлеглих;
– організатора конкретних видів робіт у межах окремих підрозділів чи цільових груп.
Фахівець з менеджменту організацій може займати наступні посади:
– низовий та середній управлінський персонал у відділах;
– викладач управлінських і економічних дисциплін у ВНЗ, технікумах, коледжах, профучилищах;
– керівник управлінських і економічних служб промислових підприємств, закладів і організацій;
– адміністратор;
– інспектор та консультант, які займаються проблемами управління, маркетингу та менеджменту.
Ризик та невизначеність ситуації, що властиві ринку, потребують від менеджера самостійності й відповідальності за прийняття рішень. Це сприяє пошуку оптимальних науково-технічних та організаційних рішень. До менеджера також пред’являються вимоги високого професіоналізму й компетентності. Він повинен поєднувати риси висококваліфікованого фахівця, що володіє технічними та економічними знаннями, та організатора виробництва, який виконує адміністративні функції.
Крім цього, менеджер має бути компетентним у технологіях виробництва у тій галузі, до якої за видом та характером належить фірма; володіти загальними знаннями у галузі управління підприємством; приймати обґрунтовані та компетентні рішення на основі погодження з керівниками та працівниками нижчого рівня; вміти володіти ситуацією на ринку, виявляти ініціативу й активно перерозподіляти ресурси фірми в найбільш вигідних сферах застосування, мати не тільки навички адміністрування, а й підприємництва; вміти аналізувати діяльність та дії фірм, що конкурують між собою.
Менеджер будь-якого рівня повинен вміти керувати людьми, створювати комфортні умови роботи для працівників підприємств, досконало знати своїх підлеглих, їх здібності і можливості щодо виконання конкретно отриманої роботи.
Менеджер повинен вміти:
– організовувати процес виробництва та діяльність персоналу, яка спрямована на досягнення цілей та завдань підприємця;
– спонукати працівників до ефективної й плідної роботи;
– вирішувати виробничі та інші конфлікти.
В сучасних умовах господарювання потрібні менеджери-керівники, які творчо ставляться до справи, добре інформовані, вміють якнайкраще використовувати ресурси, забезпечувати ефективність фірми.
Отже, професія менеджер – це одна з основних та найбільш вимогливих професій на ринку праці.
Вивчати менеджмент та стати професіоналом у цій галузі – це сучасно, перспективно, престижно!
Кафедра здійснює підготовку фахівців за спеціальністю «Менеджмент», яка надає комплекс знань в області менеджменту організацій, стратегічного, інноваційного, інвестиційного менеджменту, основ управлінського консультування, корпоративного управління, маркетингу, фінансів тощо.
Оволодіння спеціальними дисциплінами передбачає набуття знань за специфічними напрямами економіки, пов’язаними з функціонуванням управлінської сфери діяльності. Це надасть можливість студентам:
– проводити системний аналіз діяльності корпоративних організацій;
– розробляти стратегічні напрямки розвитку організацій, забезпечувати конкурентоздатність продукції та послуг;
– планувати та прогнозувати діяльність організації (підрозділу);
– планувати потреби підприємства в матеріальних, фінансових та трудових ресурсах;
– здійснювати планування розробок і впроваджень новацій, формувати інвестиційний портфель підприємства;
– прогнозувати динаміку попиту на продукцію підприємства;
– здійснювати системне планування самоменеджменту;
– об’єднувати всі види ресурсів, організовувати колективну працю з досягнення місії підприємства;
– організовувати й раціоналізувати робочі місця;
– приймати обґрунтовані управлінські рішення;
– управляти якістю й конкурентоздатністю продукції;
– здійснювати управління персоналом підприємства;
– формувати й розвивати корпоративну культуру;
– формувати імідж підприємства;
– діагностувати фінансовий стан підприємства і у разі необхідності здійснювати антикризове управління;
– навчитись складати та аналізувати бізнес-плани та розробляти заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств;
– розробляти ефективні системи мотивації й оплати праці;
– створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі;
– управляти конфліктами на підприємстві;
– приймати участь в процесі управління персоналу.
Концепцією навчання передбачена поглиблена практична підготовка студентів, яка здійснюється у формі проходження виробничої і переддипломної практики в установах та організаціях різних форм власності та господарювання.
За бажанням студентів, які володіють іноземною мовою, можливе їх закордонне стажування в кращих вищих навчальних закладах Польщі, Латвії.
Після успішного проходження підсумкової атестації випускник отримує державний диплом про вищу освіту.
Додаткові можливості
За бажанням, студенти можуть паралельно здобути військову середньоспеціальну освіту після 2-х річного курсу підготовки у Житомирському військовому інституті ім. С.П. Корольова Національного авіаційного університету. Військова підготовка проводиться за окремим графіком впродовж навчального року, без скорочення канікул і літніх виробничих практик. По її завершенні і складанні випускних іспитів курсантам присвоюється військове звання «лейтенант», а період навчання вважається службою у лавах Збройних сил України.
Студенти старших курсів можуть влаштуватись на роботу за фахом і перевестись на індивідуальний графік навчання. Для них можливе скорочення аудиторних занять компенсується посиленою самостійною роботою та індивідуальними консультаціями.
Студенти також мають можливість у короткий термін пройти курси підготовки водіїв категорії А, В.
Сфера діяльності випускників кафедри
Керівна робота в системі управління виробничою та комерційною діяльністю, матеріальними, трудовими ресурсами, маркетингом, фінансами, плануванням, науково-дослідною роботою. Випускники можуть працювати на підприємствах: малого та середнього бізнесу; харчової та легкої промисловості; оптової та роздрібної торгівлі; побутового обслуговування; готельного господарства; а також в туристичних агенціях; консалтингових фірмах; страхових компаніях; вищих навчальних закладах.
Посади які можуть займати випускники кафедри
Керівник підприємства (виробничого, комерційного, сфери послуг); керівник фінансових, економічних та адміністративних підрозділів, виробничих підрозділів, підрозділів зовнішньоекономічної діяльності, маркетингу, збуту, матеріально-технічного забезпечення, якості; менеджер з питань комерційної діяльності та управління; менеджер з туризму; менеджер у готельному господарстві; менеджер в галузі маркетингу; консультант та оглядач з управлінських та економічних питань; викладач та науковий співробітник навчальних чи науково-дослідних закладів.